Öösel rabas

Terve nädal olin plaaninud mingit öist fotosessiooni...eile sai see siis teostatud. Rabas. Arvate, et mina, Sander ja Kevin olime ainsad imelikud, kes kell 3 öösel rappa ronisid? Oh ei, rahvast liikus veel :D Kokku jõudsin 2 ja poole tunniga teha 9 fotot(+veel ebaõnnestunud kaadrid, mis kohe kasti lendasid), nendest 5 on siin:

Esimene pilt - lihtsalt katsetus 30 sekundilise säriga. Sellest katsetusest sai aga minu selle öö lemmik pilt.

172, 4 sekundit. Bulb võttega, mis mul käib teibi abil! Nimelt ei ole ma raatsinud puldi eest raha välja käia ja teibin päästiku vajalikuks ajaks kinni. Natuke jamamist on, aga pildid saab tehtud.

494,4 sekundit. Tähtede juttides on katked sees, sest vahepeal pidid Kevin ja Sander välgutama ja ma panin käe objektiivi ette. Polnud just parim idee...

145,5 sekundit. Pilved jõuavad veidi liikuda, tähed eriti mitte.

72. sekundit. Vasak äär liialt tume ja parem liialt hele. Oleks võinud see valgus rohkem tasakaalus olla :/

0 comments:

Post a Comment

 
shutter-lag-CNN © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top