Kõikvõimas Juhan on haige

Ma olen teisipäevast saadik haige. Teisipäeva hommikul suutsin koolis kolm tundi olla, pea valutas rämedalt ja külmavärinad jooksid koguaeg üle keha. Koju tulles proovisin magama jääda, peavalurohte kodus polnud....kella kuueni pildin peavalu taluma, siis sain lõpuks peavalurohtus :S
Nüüd on mul iga päev umbes 37.x kraadi palavikku. Täitsa masendav, välja ka minna ei saa. Täna olen vähemalt 4 liitrit salvrätikutesse ära nuusanud...aru ma ei saa, kust seda juurde tuleb. Vaba aega on ülearu, midagi aga teha ei saa...seetõttu olen ainult America's Armyt viimastel päevadel mänginud :D
Looduse Aasta Foto pildid valisin ka ükspäev välja, millalgi panen posti. Sel aastal lähen kindla peale ja saadan pildid digitaalsel kujul.


Queen - God Save The Queen

0 comments:

Post a Comment

 
shutter-lag-CNN © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top