Rebane ja roohabekad

Läksin enda alt merele, pildistasin veidi masinaid. Pikapeale tüdinesin ja otsustasin koju minna TREVi kaudu, kuna ma olin seal ühes kraavis mitu korda partidele peale sattunud. Ei olnud veel kraavini jõudnudki kui roost kostis tuttav siutsuv hääl - tegu oli roohabekaga, kelle pildid allpool. Pildistasin siis roohabekat 10-15 minutit kuni ta kuhugi roogu peitu lendas...jätsin ta sinna ning kõmpisin edasi. Järsku nägin paremal teepervel looma - rebane! Sekundiga olin käpuli maas ja juba fokuseerisin. Rebane vaatas minu poole, veidi mõtles, vaatas uuesti ja siis jalutas edasi, mina aina klõpsisin, ise imestades, kuhu külm ilm loomad ajab...Reinuvader läks vasakul pool olevale heinamaale ja hakkas hiiri otsima, mina liikusin tasapisi tema poole...ja lõpuks tegin päris n00biliku vea - astusin teelt kõrvale roo peale, mis tegi piisavalt heli, et rebane ära peletada.
Mõtlesin, et mis seal ikka ning jalutasin edasi. Paremal pool võsastunud heinamaal nägin veel kitse ja sokku...neid aga ei hakanud häirima - külm ilm, mis mõttega ma neid ikka segan...

"Mina olen siin kõige tähtsam!"

Ma ei teagi, mis osa nad pilliroost söövad, igatahes vägev on neid jälgida...

Nämmaa...


The Who - Who Are You

0 comments:

Post a Comment

 
shutter-lag-CNN © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top