How to kill 3 cpu-s in one week?!!!!

Kuna olen vahepeal 2 proset veel teise ilma saatnud, siis ei saa piltidega tegeleda..:(
Paistab, et viga on siiski toites...väga huvitav igatahes...täna katsetasin uut proset ja lõpuks jõudis asi ikka tuttava "tuuuuuu-tuuuuuuu"ni, mis märgib seda, et prose on "halb(bad cpu)". Väga väike võimalus on siiski olemas, et prose on elus, vajan vaid toidet, millega järele proovida. Kurat, mul 1.8 giga pildifaile vaja sorteerida...need sai mälukaardilt cd-dele kõrvetatud naabripoisi arvutis. P2, millega praegu netis istun, ei ava isegi 1megaseid faile...rohvel...



Ahja...täna peaks olema mu konto viimane päev reitis:
http://www.rate.ee/users/Juhan88

Blokeerisin 2 kuud tagasi...niisiis peaks homme mu konto kustunud olema :))


MP3-mängija klapid lõhkusin ka ära...või noh..nad olid pool-katki...ja ma aitasin natuke kaasa...nüüd ei saa ma kooli minnes muusikat ka kuulata.
America's Army v 2.7 on ka juba ammu välja tulnud...aga ma ei saa ka seda mängida...



AHhhhhhhhHHhhHHHhhhhhh.................
Lähen parem kitsesid pildistama...mõned kilomeetrid vaja maha kõmpida ja olengi heinamaa ääres, kus neid ühel päeval nägin.

0 comments:

Post a Comment

 
shutter-lag-CNN © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top